18m jacht żaglowy Nemo 60 / Sprzedam - jacht żaglowy [15536]


Galeria ::

Kliknij na miniaturę, aby zobaczyć zdjęcie w pełnych rozmiarach.

Sprzedam / jacht żaglowy

 Jednostka / rok produkcji › 1999
 Miejscowość › Szczecin / woj. zachodniopomorskie
 Cena › 645000.00 zł
 Numer ogłoszenia (ID) › 15536

Wyposażenie dodatkowe

Silnik spalinowy
Akumulator
Toaleta stacjonarna
Kambuz
Instalacja wodna
Instalacja zęzowa
Instalacja elektryczna
Oświetlenie nawigacyjne
Oświetlenie wnętrza
Pokład teak
Echosonda
Log
Winda kotwiczna

Opis

Stalowy jacht (typ NEMO 60) wyprawowy zbudowany na indywidualne zamówienie w 1999 roku pod nadzorem towarzystwa klasyfikacyjnego Lloyd\'s Register. Otaklowany jako kecz bermudzki, stanowi idealne połączenie wygody i walorów nautycznych. Centralny kokpit w całości zadaszony pozwala na pływanie w każdych warunkach pogodowych.

Wnętrze wykończone pięknym drewnem podzielone na dwa przedziały:

Rufowy to przestronna kabina z łożem małżeńskim, oddzielną toaletą i telewizorem. Dziobowy to messa z dużym, bogato wyposażonym kambuzem i wejściem do oddzielnych kabin ? dwuosobowe gościnnej oraz dwuosobowej załogowej. Przedziały oddzielone są od siebie aneksem nawigacyjnym wyposażonym w stół nawigacyjny i kompletną elektronikę

Pokład wyklejony teakiem posiada kokpit wypoczynkowy na rufie wyposażony w drewniany stół, co umożliwia wieczorne biesiady przy zachodzącym słońcu dla całej załogi i zaproszonych gości. Na rufie żurawik dla pontonu z silnikiem (na wyposażeniu) oraz pokładem umożliwiającym bezproblemowe wejście do zwodowanego pontonu paniom w spódnicach. Wysoki reling i solidnie osadzone kosze dziobowy i rufowy umożliwiają bezpieczne korzystanie z jachtu małym dzieciom. Rozpięte wzdłuż pokładu lifeliny zapewniają bezpieczeństwo poruszania się zarówno załodze w warunkach sztormowych, jak również dzieciom nawet w trakcie pływania po otwartym morzu

Jednostka może postawić za jednym razem cztery żagle o powierzchni łącznej 140m2. W dedykowanym pomieszczeniu czeka drugi, zapasowy komplet żagli. Sztaksle montowane są na rolerach więc obsługa ożaglowania możliwa jest dla dwóch osób.

To co najważniejsze, to duże zbiorniki wody, paliwa i fekaliów zapewniające wielotygodniową autonomiczność pływania. O wystarczającą ilość prądu z powodzeniem zadba agregat prądotwórczy. Prędkość marszowa jednostki to 7 węzłów.

Jednostka przystosowana do dalekich rejsów, w tym do pływania po lodach.

Podstawowe dane:

stocznia: Flagman Company, Nikolaev, Ukraina link:http://www.flagmanyachts.com/
długość: 18m,
szerokość: 4.5m,
zanurzenie: 2.65m,
waga 25 ton (netto)
Ożaglowanie: kecz bermudzki + KOMPLET ŻAGLI + SPINAKER
silnik główny: Janmar 43 +13 DTE Turbo moc silnika: 123 KM
ster hydrauliczny
generator prądu 6,5KW (2010)
elektryczna winda kotwiczna
w kabinach zasilanie 12V i 230V
8 baterii akumulatorów
ciepła woda
3 prysznice (2 w toaletach i 1 na pokładzie rufowym)
Wyposażenie nawigacyjne:
Kompas magnetyczny
Sonda
2 x GPS Raymarine E80
UKF
Autopilot
NAVTEX
Precyzer Raymarine ST60
Telefon satelitarny

Dodatkowo:

Telewizor w kabinie armatorskiej
Telewizor w mesie
Odtwarzacz CD / DVD w mesie
Ponton 2,5m z silnikiem MERCURY 5KM
4 kabestany
2 kotwice
Kuchenka gazowa z piekarnikiem
Kuchenka mikrofalowa
Lodówka
Chłodziarka
bandera amerykan?ska

Dlaczego warto kupić NEMO 60 ?

oz?aglowanie typu kecz zapewnia mniejsze obcia?z?enia takielunku dzie?ki podzieleniu powierzchni z?agli pomie?dzy dwa maszty
zwie?ksza bezpieczen?stwo z?eglugi wynikaja?ce z obniz?enia s?rodka oz?aglowania. Wpływa to również na łatwość i prostotę obsługi żagli nawet przy dwuosobowej załodze
statecznos?c? kursowa w tym rodzaju takielunku i przekroju bocznego kadłuba jest duz?o łatwiejsza do uzyskania
obsługa mniejszych z?agli jest lz?ejsza i łatwiejsza, umoz?liwia lepszą konfiguracje? postawionych z?agli, co ma znaczenie szczególnie w trudnych warunkach pogodowych
stalowy kadłub gwarantuje odpowiednia? wage? jednostki i bezpieczeństwo w trudnych warunkach pogodowych. Możliwa jest również żegluga w lodach, co ostatnimi czasy zyskuje coraz większą popularność !!!
odpowiednia wielkość i kształt balastu powoduje znacznie lepsza? statecznos?c? i moment prostuja?cy
stalowy kadłub obniz?a ryzyko uszkodzen? w przypadku zderzen? z dryfuja?cymi obiektami
własny agregat i generator wiatrowy zapewnia dodatni bilans energetyczny
silnik i agregat przeszły w 2016r. remonty kapitalne. Od tego czasu są co roku konserwowane
licznik silnika głównego wskazuje stan niecałych 100 motogodzin.
Stan poszycia jest w bardzo dobrym stanie, co potwierdzają aktualne pomiary grubości stalowych blach w różnych miejsca kadłub potwierdzone przez specjalistyczną firmę
centralny kokpit sterowy i drugi kokpit wypoczynkowym na rufie
Drewno teakowe na pokładzie dające dużo uroku i komfortu korzystania
Kompleksowa konserwacja kadłuba w 2017 roku przeprowadzona przez specjalistyczną firmę
jednostka co roku poddawana jest pełnym przeglądom serwisowym wszystkich instalacji i podzespołów
jacht użytkowało tylko dwóch armatorów: od 1999 do 2014 przez osobę?, która zleciła jego budowę?, a od 2014 pływa na nim obecny właściciel
jacht nigdy nie pływał w czarterach, armatorzy żeglowali z rodzina? i przyjaciółmi
zabudowa jachtu w wersji armatorskiej z dużą? kabina? rufowa? z własna? toaleta? i prysznicem, ciekawostka? jest posiadanie w kajucie sejfu!!!!!
bardzo wygodne i dobrze wyposażone pomieszczenie nawigacyjne oraz kambuz
Jacht w dobrym stanie, zadbany, żeglowny. Oferta godna polecenia.

Lokalizacja na mapie

Poniżej znajduje się mapa z zaznaczonym miejscem, gdzie znajduje się oferowana jednostka.

Ładowanie mapy...

Dane kontaktowe

Poniżej dane kontaktowe oraz formularz do szybkiego kontaktu z ogłoszeniodawcą.
W przypadku formularza koniecznie podaj swój adres e-mail.
Uwaga - przed wysłaniem odczytaj kod z czarnego pola i przepisz go do pola niżej.

 Telefon › 913070500
 Wyślij wiadomość ›
 Kod ›
a2ea8f
 Przepisz kod ›
 Twój e-mail ›

Wyświetleń oferty: 562

Regulamin | Reklama
Kopiowanie, powielanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów
zawartych w serwisie jest zabronione.